مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:202023-11-25اجتماعي

دانش آموزان نقش بسزایی در تفکیک زباله از مبدا دارند


فرماندار رودسر، با بیان اینکه دانش آموزان می توانند در اصلاح رفتار خانواده در بخش پسماند نقش بسزایی ایفا کنند، یادآور شد: آموزش یکی از ارکان مهم مدیریت جامع پسماند است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه دانش آموزان می توانند در اصلاح رفتار خانواده در بخش پسماند نقش بسزایی ایفا کنند، یادآور شد: آموزش یکی از ارکان مهم مدیریت جامع پسماند است.

محمد حیدری امروز، 4 آبان ماه در همایش آموزش تفکیک زباله از مبدا ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر رودسر، با بیان اینکه در دنیای امروز مسئله طبیعت سبز از نیازهای بشر است، اظهار کرد: هرگونه تخریب و بحران و خسارت محیط زیست و منابع طبیعی ناشی از دخالت انسان هاست.

وی با بیان اینکه انسان یا با غفلت خود و یا از روی عمد به محیط زیست آسیب می زند، تصریح کرد: در نتیجه زندگی انسان محصولی به نام پسماند تولید می شود، اما برای اینکه بدانیم با پسماند چگونه برخورد کنیم، نیاز به آموزش و یادگیری داریم.

فرماندار رودسر با اشاره به نیاز انسان به آموزش و یادگیری، عنوان کرد: تفکیک زباله از مبدا آموزشی برای بهتر زندگی کردن است و می تواند مهم تر از سایر آموزش ها باشد.

حیدری زباله را معضل بزرگ استان گیلان و شهرستان رودسر دانست و گفت: باید با تفکیک از مبدا، تهدید زباله را به فرصت تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نقش بسزایی در تفکیک زباله از مبدا دارند

دانش آموزان نقش بسزایی در تفکیک زباله از مبدا دارند